4/15/2019 6

Jak Popracować Nad Figurą Przed Majówką ?


Piękna, zgrabna sylwetka to marzenie nie jednej z kobiet. Niestety bardzo często wymaga od nas bardzo dużo pracy i wysiłku. Wielkimi krokami zbliża się majówka, a Wy dalej jesteście niezadowolone z wyglądu swojej figury ?Jeśli nie pracowałyśmy nad naszym ciałem przed cały rok to oczywiste jest to, że nie będzie ono idealne. Jednak, gdy przyłożymy się do naszej diety oraz ćwiczeń osiągniemy do zbliżającej się majówki bardzo zadowalające dla nas efekty. Zatem co zrobić, aby poprawić wygląd naszej figury? Jakie zasady wprowadzić w swoje życie ? 

Zacznij Od Zmiany Nawyków 

Jak wiadomo każda redukcja to przede wszystkim 70% diety. Zmiana naszych nawyków żywieniowych jest pierwszym krokiem w celu poprawy naszej figury. Nasza dieta powinna być dopasowana do każdego z nas indywidualnie. Uwzględniamy tutaj nasze potrzeby oraz stan naszego zdrowia. Najlepiej sprawdzi się tutaj dobrze zbilansowana dieta składająca się z modelu 5 posiłkowego odżywiania się. Nie obcinamy zbyt drastycznie kalorii oraz od razu nie wykluczamy połowy produktów, ponieważ nasz organizm dozna szoku co będzie skutkowało późniejszym efektem jojo. Spożywamy 5 posiłków dziennie dobrze zróżnicowanych około co 2-3 godziny. Kolejnym ważnym aspektem jest odpowiednie nawodnienie organizmu. Pod tym względem wypijamy około 1,5 - 2 litry wody plus ewentualnie herbaty ziołowe. Świetnie tutaj sprawdzi się pokrzywa, która usuwa nadmiar wody z naszego organizmu. Możemy oczywiście w późniejszym czasie podczas diety delikatnie redukować zapotrzebowanie kaloryczne, tak aby otrzymać lepsze efekty. Oczywiście obserwujemy jak zachowuje się nasz organizm. Jeśli nie mamy czasu, ani wiedzy na temat zdrowego i zbilansowanego odżywiania się najlepszym wyjście dla nas będzie dieta pudełkowa, która w ostatnim czasie stała się bardzo popularnym sposobem na redukcję wagi. 


Dieta Pudełkowa Co To Jest ?

Dieta pudełkowa to nic innego jak catering dietetyczny. Otrzymujemy dobrze zbilansowane oraz zróżnicowane gotowe posiłki w pudełkach na każdy dzień. Na pewno jest to bardzo duża wygoda podczas prowadzenia diety. Przede wszystkim mamy zaoszczędzony czas, który możemy poświęcić przykładowo na spacer lub ćwiczenia. Dzięki diecie pudełkowej nasze  nawyki żywieniowe ulegną poprawie oraz skończy się najczęściej spotykany  problem, czyli podjadanie na diecie. Oj mnie to dość często spotykało. Dieta pudełkowa jest dostarczana do każdego większego miasta. Wystarczy tylko sprawdzić jej dostępność w danym mieście. Ceny również są bardzo przystępne. Przeliczając je na codzienne przygotowanie posiłków oraz czas poświęcony na to jest on bardzo niska. Dodatkowo mamy pewność iż jest dla nas bezpieczna. 

Dieta pudełkowa ma też swoje inne zalety, ponieważ nie znajdziemy w daniach przygotowanych dla nas ani grama przetworzonej żywności- same naturalne, zdrowe dania. Zbilansowane i pełnowartościowe posiłki, właściwa liczba kalorii, odpowiednie proporcje między białkami, węglowodanami i tłuszczami. Najlepsi dietetycy to gwarancja sukcesu naszej diety. Moim zdaniem największą zaletą jest nieliczenie kalorii, mogę się przyznać, że nienawidzę tego. To na pewno przypadnie do gustu nie tylko osobom, które nie znają się na rzeczy, ale też tym, którzy wcześniej mieli problem z liczeniem kalorii, ograniczali je zbyt mocno co kończyło się zwykle efektem jojo.


Diety, które możemy wykupić w diecie pudełkowej:

- Dieta Standard - jest to pakiet diety zbilansowanej, bazującej na metodzie równowagi metabolicznej. Kaloryczność wybieramy sami.
- Dieta Wege
- Dieta Wegan
- Dieta Bez glutenu
- Dieta No Lacoste
- Post
- Dieta Sport
- Dieta Soki
- Dieta Office
- Dieta Hashimoto


Zacznij się ruszać !

Ruch to przede wszystkim zdrowie. Regularna aktywność fizyczna w dużej mierze pomoże nam dodatkowo w naszej walce z poprawą figury. Nie musimy od razu zaczynać od ciężkich i męczących wieczorów na siłowni. Początkowo zaczynamy od ćwiczeń cardio, które świetnie spalają tłuszcz oraz poprawiają kondycję.Trening aerobowy, bo tak również określa się ćwiczenia tego rodzaju, przynosi korzyści nie tylko w postaci zgubienia zbędnych kilogramów. Przyczynia się on do wzmocnienia wydolności mięśnia sercowego i poprawy ogólnej wydolności organizmu. Co więcej, wzmaga wydzielanie endorfin, czyli hormonów szczęścia. Sprawia więc, że czujemy się szczęśliwsi i bardziej zadowoleni. W takim przypadku najlepiej sprawdzi się steper, bieżnia, rowerek, orbitrek, step, wioślarz, ale także taniec oraz skakanie na skakance. Oczywiście dodatkowo możemy wykonywać różne ćwiczenia na wszystkie partie ciała, które chcemy poprawić. Możemy je wykonywać sami lub z trenerkami przykładowo na youtube.


Nie waż się codziennie !

Niestety wiele z nas podczas diety popełnia jeden zasadniczy błąd. Mianowicie codzienne ważenie się. Osobiście z doświadczenia wiem jak waga potrafi się różnić każdego dnia. Przyczyną tego mogą być wahania hormonalne oraz nawet zatrzymanie się wody w organizmie. My kobiety jesteśmy na to narażone najbardziej, dlatego nie ważmy się codziennie. Przez takie ważenie możemy zniechęcić się do pracy nad figurą, gdyż będzie nam się wydawać, ze nie przynosi ona żadnych rezultatów. Wystarczy, że staniemy na wagę raz w tygodniu, a nawet raz na dwa tygodnie. Wszystko już tu zależy od Was. Zobaczycie, że ujrzycie efekty z pewnością. Jeśli dostosujecie się do moich porad to do majówki pierwsze efekty będą widoczne, a Wasza kondycja ulegnie poprawie. 



6 komentarzy:

  1. Nigdy nie korzystałam z żadnej diety, te pudełkowe w zasadzie nigdy mnie nie ciekawiły, choć to akurat fajne rozwiązanie dla zabieganych itp., jednak dosyć kosztowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się trzymać dietę i chodzić systematycznie na siłownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dieta pudełkowa to coś świetnego, ale nie na każdą kieszeń

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie takie pudełka, ale nie jest to najtańsze rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © 2017 Gabrysiowa Mama